RU  UA  EN

Пʼятниця, 19 квітня
  • НБУ:USD 39.50
  • НБУ:EUR 42.10
НБУ:USD  39.50
Світ

Допомогти Збройним Силам України! Посилання для переказів

Новини

19 квітня

Всі новини

Стало відомо про нові божевільні проекти на сотні мільярдів в убогій Росії

Рада безпеки Росії запропонувала уряду РФ реалізувати проект "Єдина Євразія" – систему транспортно-логістичних коридорів, що з'єднають такі магістралі як Транссиб, БАМ і Північний морський шлях.

Копії відповідних документів опинилися в розпорядженні видання Комерсант.

Вартість проекту - $220-240 млрд. Перший етап реалізації проекту заплановано на 2018-2025 роки, він повинен бути завершений до 2035 року.

Зокрема, планується створити два транспортно-логістичних коридори протяжністю 9,6 тис. км з опорою на Північний морський шлях, нову швидкісну залізничну магістраль на базі Східного полігону ВАТ РЖД (Транссиб і БАМ) і мережу транспортно-перевантажувальних вузлів. На їх базі в Сибіру, на Далекому Сході і Арктиці з'явиться інфраструктура з використанням водних маршрутів, авіаційних хабів, мережі швидкомонтованих злітно-посадкових смуг для малої авіації і навіть дирижаблів великої вантажності та дальності польоту.

"Все це, вважають автори проекту, дозволить освоїти території, створити високотехнологічні виробництва, розвинути трудову міграцію, туризм і "закріпити" населення через 7 млн робочих місць", - зазначає видання.

До проекту пропонується залучити Китай, а також США і країни Європи, які натомість могли б скасувати санкції, говориться в документі.

Як зазначає видання, поки що з усіх складових проекту досить докладно описані тільки транспортні дирижаблі типу АТЛАНТ. З їх допомогою планується забезпечити вантажопотік між Північним морським шляхом і Транссибом. Будівництво заводу для серійного випуску АТЛАНТа оцінено в 8-10 млрд рублів, він може бути побудований за 2-2,5 роки і випускати від двох до десяти дирижаблів в рік. Проект отримав підтримку грантового комітету фонду "Сколково". У листах по проекту зазначено, що ідею вже підтримали в російському МЗС, Міноборони, РАН.

Втім, одна тільки ідея з дирижаблями виглядає сумнівно, каже експерт порталу Aviation Explorer Володимир Карнозов. За його словами, поки що нікому не вдалося налагодити масові поставки вантажів з допомогою дирижаблів з позитивним фінансовим результатом. З подібних апаратів важко побудувати постійно діючу транспортну систему, а для протяжних маршрутів типу Європа — Азія ситуацію ускладнюють переважні вітри.

Як повідомляв "Апостроф", 8 липня в Росії озвучили нову вартість Керченського мосту.