Російська пропаганда в нинішньому її вигляді поступово втрачає свою ефективність, що змушує коригувати порядок денний росЗМІ.
Про це в ефірі російського радіо "Эхо Москвы" розповів політолог, професор МДІМВ Валерій Соловйов.
"Я можу вам сказати як фахівець у цій галузі, що компенсаторний ефект пропаганди перестав працювати вже на початку 2016 року. Вже більше року як пропаганда перестає компенсувати проблеми", - вважає експерт.
На думку Соловйова, російські ЗМІ в найближчому майбутньому переключать свою увагу на безліч локальних тем, щоб створити позитивне враження перед виборами 2018 року.
"Ну, скажімо, хлопчик врятував собаку, собака врятувала в пожежі, там, немовля, собаці поставили пам'ятник. Ось, губернатор Ленінградської області проїхався в метро. Ось такі маленькі новини, з яких спробують як у мозаїці скласти велику позитивну", - зазначив Соловйов.
Як повідомляв "Апостроф", раніше в адміністрації президента Росії обговорили можливість коригування порядку денного російського телебачення.
 
                                                                                            
                                        
                                                                                     
                                                                                            
                                        
                                                                                     
                                                                                            
                                        
                                                                                     
                                                                                            
                                        
                                                                                     
                                                                                            
                                        
                                                                                     
                                                                                            
                                        
                                                                                     
                                                                                            
                                        
                                                                                     
         
                     
                     
                     
                     
                             
                             
                             
                             
                     
                     
                    