В компанії WOG наголошують, що інформація щодо проблем WOG і Групи компаній Континіум з податковою чи ДФС не відповідає дійсності. Наразі West Oil Group - найбільш впізнаваний бренд на українському ринку торгівлі нафтопродуктами. За даними дослідження Nielsen Shopper Trends Petrol Stations, в 2018 році автозаправні станції WOG асоціювалися у власників автомобілів з якісним паливом, смачною їжею в мережі WOG Café та зручними магазинами WOG Market. Також "зелена" мережа АЗС - національний лідер з покриття дисконтними картами. 52% респондентів дослідження заявили про участь в програмі лояльності PRIDE. А 26% опитаних вважають PRIDE найвигіднішою пропозицією на паливному ринку України.
Мережа АЗС WOG входить до складу Групи компаній "Континіум". 13 серпня 2015 року в швейцарській клініці помер Єремєєв Ігор Миронович - засновник "Континіуму" і народний депутат Верховної Ради минулого скликання. Власник групи компаній WOG Ігор Єремєєв отримав смертельну черепно-мозкову травму в результаті падіння з коня. Після трагедії інші власники групи "Continium" (заправки WOG) Степан Івахів і Сергій Лагур зіткнулися з тиском з боку Державної фіскальної служби України. Також дружина Ігоря Єремєєва (Тетяна Єремєєва) заявила про спроби відсторонити її від управління бізнесом померлого чоловіка. Єремєєва Тетяна Вікторівна також стверджувала про утиск прав спадкоємців, з яким нібито зіткнулися діти Ігоря Єремєєва.
Паралельно в деяких ЗМІ почали поширюватися чутки про швидке банкрутство WOGa. Грунтувалися вони на проблемах Групи компаній "Континіум" з податковою за підсумками аудиту в 2016 році. Журналісти, пов'язані з власниками конкуруючих АЗС, писали, що банкрутство мережі АЗС WOG неминуче і рахунок йде навіть не на роки, а на місяці.
Що ж, на початку 2020 року можна з упевненістю стверджувати: вони помилялися - група компаній WOG є успішним та динамічним бізнесом.
А чи були взагалі проблеми мережі АЗС WOG з ДФС?
Державна фіскальна служба (ДФС) і група "Континіум" не мали жодних серйозних протиріч протягом більше ніж двох десятиліть. "Континіум" з моменту свого заснування в 1992 році нарощувала оберти і, відповідно, збільшувала суму відрахувань до держбюджету (в 2018 році сплатила понад 9 млрд гривень податків). Ситуація змінилася, коли в липні 2016 року Офіс великих платників податків ДФС висунув ТОВ "ВОГ Рітейл" ("ВОГ Рітейл" входить до складу Групи компаній "Континіум") претензії на суму 417 млн гривень. Власник компанії WOG Сергій Лагур не погодився з претензіями щодо несплати акцизних зборів і протистояння між ДФС і "Континіум" перейшло до суду. В результаті, ГК "Континіум" виграла справи в суді першої, а потім і апеляційної інстанцій. В 2018 році Верховний суд виніс рішення на користь позивача і постановив почати повторний розгляд. Тим часом, без будь-яких серйозних зауважень, WOG пройшов всі комплексні фіскальні перевірки за період з 2016 по 2019 роки.
Збіг чи ні, але зі схожими звинуваченнями фіскалів в 2016 році зіткнулися одразу кілька великих українських компаній:
- "Київстар" ДФС зобов'язала додатково сплатити 1 млрд гривень;
- "Укрзалізницю" оштрафували на 635 млн гривень;
- "Філіп Морріс" нарахували понад 2 млрд гривень штрафів.
Чи вплинув конфлікт між WOG і ДФС на роботу "зелених" АЗС?
Незважаючи на тиск фіскальних органів, клієнти зелених заправних станцій не помітили жодних негативних змін в якості палива або обслуговування, що підтверджує дослідження, згадане на початку статті. Протягом 3-х років конфлікту з податківцями, супроводжуваних чутками про банкрутство, компанія:
1. Оновлює та будує заправні комплекси;
2. Продовжує розвивати клієнтський сервіс;
3. Впроваджує революційні технологічні рішення;
4. Проводить промо-акції, в тому числі - благодійні;
5. Отримує нагороди і премії за свій внесок в розвиток національної нафтової галузі.
У 2017 році мережа АЗС презентувала сервіс безготівкових оплат в додатку PRIDE - WOG Pay. Завдяки йому клієнти компанії отримали можливість:
1. Оплачувати паливо, не виходячи з авто (досить вказати номер колонки і кількість літрів/суму заправки);
2. Без черги в касу сплачувати за чай або каву по QR-коду.
WOG Pay став першим у своєму роді сервісом на українському нафтовому ринку. Невдовзі після релізу він посів друге місце в номінації "Краще платіжне рішення в e-commerce" від PaySpace Magazine Awards 2017. Через рік – виграв номінацію "Драйвер інновацій" на премії Best Retail Project. У планах компанії - розширити список позицій, доступних до безготівкової оплати, щоб водії мали можливість оплачувати без допомоги касирів усі товари у фірмових магазинах.
1 червня 2017 року на зелених заправках розпочалася щорічна благодійна кампанія "Дорога до серця". В рамках акції проводився збір коштів на закупівлю медичного обладнання для:
1. Старожівской центральної районної клініки (ЦРК);
2. ЦРК м. Маневичі;
3. Херсонської центральної дитячої лікарні;
4. Київського центру дитячої кардіохірургії.
Протягом 3 місяців мережа ВОГ зібрала 1 001 418 гривень пожертв, продавши 333 806 спеціальних паперових сердечок вартістю 3 гривні кожне. У 2018 році компанія отримала нагороду "Велике серце" від Best Retail Project. "Дорога до серця" була визнана наймасштабнішим благодійним проектом року. У 2019 року в рамках проекту було зібрано 1,4 млн гривень на УЗД-апарат для інституту Амосова. Проект продовжено і в 2020-му році, вже зараз відкрито збір коштів на сайті Української біржі благодійності.
Компанія WOG підтримала глобальний рух Giving Tuesday (Щедрий вівторок), який проводиться щорічно в більш ніж 150 країнах. 26 листопада 2019 року взяла участь в Благодійному вечорі, який був організований фондом "Таблеточки" та Фондом родини Загорій. Під час вечора учасники жертвували на обладнання для дитячої лікарні "Охматдит". На рахунок організаторів Благодійного вечора компанія WOG перевела 2,5 млн гривень.
У 2020-му році WOG планує розвивати діджитал-напрямок - додаток PRIDE має стати маркет-плейсом, в якому будуть зібрані корисні для водіїв сервіси та послуги. Компанія не зважає на чутки про уявне банкрутство й упевнено рухається вперед, завдяки високому рівню сервісу, величезній базі лояльних клієнтів та якісному паливу.