Екологи називають масове виробництво дешевого одягу одним із головних забруднювачів планети: щорічно в світі виробляють 5 млн тонн текстилю, цей процес генерує великі обсяги парникових газів і вимагає колосальних витрат енергії, води та інших ресурсів. При цьому величезна кількість одягу опиняється на звалищах, і навіть розвинені країни не завжди справляються з її переробкою, відправляючи на "вічне зберігання" в бідні держави.
Розпродажі Чорної п'ятниці, які з американської традиції перетворилися в світову, не сприяють ощадливому і усвідомленому споживанню. Спокушаючись знижками, люди часто купують непотрібні речі, не замислюючись про їхнє майбутнє.
Дизайнер з Лондона Ігор Добровольський опублікував в своєму Instagram "модну рекламу", покликану нагадати фанатам Чорної п'ятниці про екологічний вплив необдуманих покупок.
"Думай перед тим, як купити", - підписав він свої колажі, на яких дівчата в модному одязі зображені поруч з реальними фотографіями звалищ, куди неминуче потрапить більшість "швидкої моди".
- Покупці бойкотували магазин, куди перестали пускати милого кота. У рудого Гарбуза так багато шанувальників, що представникам мережі супермаркетів Tesco довелося виступити з офіційною заявою.
- Волонтери об'єдналися з собаками для порятунку коал з палаючих лісів Австралії. Тепер спеціально навчені собаки шукають коал на випалених територіях.
Найцікавіші новини тепер в Telegram! Підписуйтесь на канал The Lime, щоб нічого не пропустити.