RU  UA

Пʼятниця, 15 листопада
  • НБУ:USD 41.00
  • НБУ:EUR 43.15
НБУ:USD  41.00

Новини

15 листопада

Всі новини

Як зареєструвати податкову накладну під час війни: пояснення податкової служби

Українці зможуть відправити свої податкові накладні з урахуванням змін до Державної податкової служби після завершення воєнного стану.

Про це пише тематичне видання "Дебет-кредит", посилаючись на заявку ДПС.

Зокрема, українські підприємці почали скаржитися на те, що їм не вдається зареєструвати податкові накладні як за старою, так й за новою формами.

"Документ не може бути прийнятий – закінчення дії форми – лютий 2022 р. Порушено пункт 3 порядку заповнення податкової накладної: а саме: "Документ складено за формою, не чинною на дату реєстрації в ЄРПН”, - таке повідомлення отримують українці при спробі реєстрації накладної за формою J/F1201012.

У тому випадку, якщо громадяни намагаються зареєструвати документи за формою J/F1201013, їм система надсилає таку інформацію: "Форма відсутня в Довіднику звітних документів”.

Податківці заспокоюють українців та пояснюють, що через введення воєнного стану оновлена форма накладної/розрахунку коригування будуть доступні після завершення особливого правового режиму, про що платників податків проінформують окремо.

"Після завершення дії воєнного стану платники зобов’язані забезпечити реєстрацію в ЄРПН всіх податкових накладних та розрахунків коригування, реєстрація яких відтермінована на час дії військового стану, а всі податкові зобов’язання та податковий кредит, задекларовані платниками під час дії такого воєнного стану на підставі наявних у платника первинних (розрахункових) документів, підлягають обов’язковому уточненню (приведенню у відповідність) з урахуванням даних податкових накладних та розрахунків коригування, зареєстрованих в ЄРПН", - йдеться у повідомленні податкової служби.

Раніше ми розповідали, що українцям перенесли терміни подання декларації за 2021 рік.