RU  UA

Понеділок, 25 листопада
  • НБУ:USD 41.05
  • НБУ:EUR 42.85
НБУ:USD  41.05
Банки

Новини

24 листопада

23 листопада

Всі новини

Що робити, якщо банкомат "з'їв" ваші гроші: названі 3 перші кроки

У мережі з'явилися рекомендації, що робити, якщо банкомат “з'їв” вашу картку, а готівку не видав або не зарахував кошти на рахунок. Останнім часом такі випадки почастішали в терміналах Приватбанку.

Про це повідомляє Фонд гарантування вкладів фізичних осіб.

Зазвичай, у банкоматі стається короткочасний збій, і варто просто почекати.

Щоб надалі довести факт недоотримання вами готівки через банкомат, обов'язково запам'ятайте такі дані:

  • точний час виконання банківської операції (дату, години та хвилини);
  • адреса розташування терміналу/банкомату, його номер, якщо він зазначений на лицьовій стороні пристрою;
  • суму внесених вами й отриманих терміналом/банкоматом грошових коштів;
  • наявність або відсутність у терміналу/банкомату камер відеоспостереження.

Якщо карта була видана одним банком, а користувалися ви нею у банкоматі іншого банку - звертайтесь до банку-власника банкомата. Скаргу можна залишити на гарячій лінії чи письмово.

Щоб зменшити ризик виникнення проблем з банкоматами, дотримуйтесь таких рекомендацій:

  • не вносіть в купюроприймач зім’яті або пошкоджені (надірвані та\або заклеєні) банкноти;
  • перед внесенням пачки банкнот, зніміть з неї гумки та затискачі;
  • не вносіть готівку більше ніж 40 купюр за один раз;
  • якщо на вулиці мороз (нижче -10-15 °C), користуйтеся банкоматами, що стоять в опалюваних приміщеннях. На холоді збільшується ймовірність виникнення технічних збоїв в банкоматі.

Раніше "Апостроф" повідомляв, чи можна зняти гроші в банкоматі без картки.