Компанія Facebook з середини березня введе верифікацію замовників політичної реклами і опублікує базу даних української політичної агітації.
Про це повідомив керівник корпоративних комунікацій Facebook в Центральній і Східній Європі Ян Щегенни, передає рух "Чесно".
"В середині березня ми запустимо інструменти для того, щоб зробити політичну рекламу на Facebook прозорою. Від рекламодавців вимагатимемо оприлюднити, хто саме платить за політичну рекламу. Ми будемо зберігати ці дані протягом семи років в публічній бібліотеці. Там буде міститися інформація про те, як реклама поширювалася, наприклад діапазон витрат, показників, а також демографія про тих, хто бачив рекламу, їх вік, стать і локацію", - сказав він.
За словами Щегенни, недавно в компанії видалили ряд облікових записів і сторінок в Facebook і Instagram, які були створені в Росії і діяли в Україні.
Представник компанії наголосив, що Facebook співпрацює в Україні з Центральною виборчою комісією, фактчекерами і дослідниками. Також соцмережа глобально блокує і видаляє фіктивні облікові записи і обмежує поширення неправдивої інформації.
Як повідомляв "Апостроф", раніше Facebook влаштував масштабну чистку російських сторінок, які видавали себе за українські.