RU  UA  EN

Понеділок, 18 листопада
  • НБУ:USD 41.00
  • НБУ:EUR 43.20
НБУ:USD  41.00
Суспільство

Новини

17 листопада

Всі новини

Намагаються капіталізувати безпорадність: в Україні вказали на проблему з електоратом

Недавно опубліковані в Україні президентські рейтинги не відображають реального положення справ, тому що засновані тільки на думці частини виборців. До того ж потрібно враховувати, що частина людей готові продавати свої голоси.

Таку думку "Апострофу" озвучив директор програми міжнародної та внутрішньої політики Українського інституту майбутнього Юрій Романенко.

"А треба врахувати, що більша частина не визначилася: 20% не йдуть на вибори, ще 25-30% не знають, за кого голосувати, і фактично з цього електорального субстрату дістають кількох людей, які найчастіше з'являються на каналах, а канали в свою чергу визначають, кого слухають люди і про кого вони говорять. У підсумку ми з міксу 45%, тобто з тих, хто хоч якось визначився, отримуємо якісь рейтинги", - говорить Романенко.

При цьому аналітик вказує на існуючу в Україні тенденцію, коли малозабезпечені люди просто торгують своїми голосами.

"До речі, у нас дійсно є електоральний ринок, на якому продаються голоси вбогих людей, що стали зайвими на святі життя. Вибори для них – це можливість капіталізації своєї безпорадності, коли раптом ти стаєш потрібним і політики біжать до тебе стадами. І оскільки народ спритний, чудово розуміє, що йому в наступні чотири-п'ять років нічого не світить, він хапається за ці 400-600 гривень. У цій ситуації говорити про те, що оприлюднені рейтинги мають якесь значення, – це говорити про порожнечу", - упевнений він.

Детальніше про те, наскільки можна довіряти українським рейтингам, читайте в матеріалі "Апострофа": Вакарчук і Зеленський: що показують рейтинги і в чому проблема конкурентів Порошенка.