В авіакомпанії "Міжнародні авіалінії України" обіцяють різні способи компенсації пасажирам, які купили квитки на скасовані рейси.
Про це повідомив президент авіакомпанії МАУ Євген Дихне в ефірі ObozTV.
МАУ скорочує програму польотів з аеропорту "Бориспіль" з 16 листопада на весь зимовий сезон навігації. У зв'язку з негативною рентабельністю будуть припинені рейси в Амман, Мінськ і Ригу. Повітряне сполучення між Києвом і Пекіном буде призупинено, а частотність польотів за маршрутом Київ-Бангкок-Київ буде знижена до трьох щотижневих рейсів.
Тим пасажирам, які придбали квитки через сайт МАУ, мобільний додаток, каси авіакомпанії чи колл-центр МАУ, радять звернутися за компенсацією за тими ж каналами комунікації, за якими вони купували квиток. "Вони можуть перевірити, увійшов їхній рейс в число скасованих і відразу можуть отримати необхідну консультацію, що компанія для них приготувала - пересадку, компенсацію і так далі", - розповів Дихне.
Пасажири, які купували квитки через турагентства або інші канали комунікації, повинні звернутися в місце покупки і залишити свої контактні телефони або електронну пошту. Після цього компанія зв'яжеться з покупцями, щоб вирішити питання щодо перельоту.
"Для пасажирів скорочених рейсів на тих напрямках, де компанія має аналогічний рейс, ми пересаджуємо на найближчий рейс, який ми робимо. Якщо немає альтернативного рейсу для пасажира, будуть 100% компенсовані гроші, які він сплатив за квиток, і запропоновані варіанти вирішення", - уточнив президент МАУ.
Як раніше повідомляв "Апостроф", іноземні пасажирки Міжнародних авіаліній України в аеропорту Борисполя насилу потрапили на свій літак.