У Координаційний центр з надання правового захисту радять батькам і дітям звертатися до них, якщо, в разі буллінгу, на відповідну заяву ніхто не відреагував належним чином.
Більш детальна інформація та вказівки розміщені на сайті Центру.
У разі, якщо ці дії не призвели до бажаного результату, Координаційний центр може надати правову допомогу будь-яким способом - як онлайн, так і офлайн.
Зокрема її можуть надати:
- в місцевих центрах з надання безоплатної вторинної правової допомоги;
- в Telegram-боті;
- в Viber-чаті;
- в мобільному додатку "Безоплатна правова підтримка";
- в мобільному додатку "Твоє право";
- по зверненням за Єдиним телефонним номером системи безоплатної правової допомоги - 08002013103.
Якщо акт буллінгу призвів до того, що дитина потребує психологічної підтримки, то її можна отримати звернувшись за телефоном 044116111. Це номер Національної дитячої "гарячої лінії" для дітей і батьків з питань захисту прав дітей.
Раніше ми також публікували поради психолога щодо того, як захистити дитину від буллінгу.