У четвер, 3 лютого, абоненти мережі "Київстар" не могли скористатись послугами мобільного зв'язку через тимчасовий масштабний збій у роботі оператора. Компанія, як і обіцяла, підготувала компенсацію за незручнощі.
Про це повідомляє "Апостроф" з посиланням на РБК-Україна.
Ганна Захараш, директорка з корпоративних комунікацій "Київстар", зазначила, що збій був з 8 до 10 години ранку. Користувачі цього оператора не могли дозвонитися всередині мережі. Збій також вплинув на роботу контакт-центру.
"Причина технічного збою - оновлення програмного забезпечення, причину максимально швидко усунули, послуги відновлені", - пояснила Ганна Захараш.
У свою чергу PR-спеціаліст Олександр Фесенко зазначив, що компанія вже підготувала компенсацію своїм клієнтам за тимчасові незручності. Вона буде видана у вигляді додаткових хвилин на дзвінки або ж пакетом мегабайтів.
"Ми будемо нараховувати компенсацію абонентам у яких були ці проблеми: або додаткові хвилини на дзвінки на інші мережі, або ж додатковий пакет мегабайтів в залежності від того якими тарифними планами вони користуються. Більшість абонентів отримають хвилини для дзвінків", - доповнив Фесенко.
Компенсація буде нараховуватись автоматично.
"Компанія приносить вибачення за цю ситуацію і дякує абонентам за розуміння", - кажуть у пресслужбі "Київстару".
Раніше "Апостроф" писав про те, щоАльфа-Банк Україна запустив 10% кешбеку на мобільні послуги "Київстар" у Sense SuperApp.