RU  UA  EN

Пʼятниця, 22 листопада
  • НБУ:USD 41.00
  • НБУ:EUR 43.20
НБУ:USD  41.00
Суспільство

Новини

21 листопада

Всі новини

Збій у роботі "Київстару": стало відомо, яку компенсацію отримають абоненти

У четвер, 3 лютого, абоненти мережі "Київстар" не могли скористатись послугами мобільного зв'язку через тимчасовий масштабний збій у роботі оператора. Компанія, як і обіцяла, підготувала компенсацію за незручнощі.

Про це повідомляє "Апостроф" з посиланням на РБК-Україна.

Ганна Захараш, директорка з корпоративних комунікацій "Київстар", зазначила, що збій був з 8 до 10 години ранку. Користувачі цього оператора не могли дозвонитися всередині мережі. Збій також вплинув на роботу контакт-центру.

"Причина технічного збою - оновлення програмного забезпечення, причину максимально швидко усунули, послуги відновлені", - пояснила Ганна Захараш.

У свою чергу PR-спеціаліст Олександр Фесенко зазначив, що компанія вже підготувала компенсацію своїм клієнтам за тимчасові незручності. Вона буде видана у вигляді додаткових хвилин на дзвінки або ж пакетом мегабайтів.

"Ми будемо нараховувати компенсацію абонентам у яких були ці проблеми: або додаткові хвилини на дзвінки на інші мережі, або ж додатковий пакет мегабайтів в залежності від того якими тарифними планами вони користуються. Більшість абонентів отримають хвилини для дзвінків", - доповнив Фесенко.

Компенсація буде нараховуватись автоматично.

"Компанія приносить вибачення за цю ситуацію і дякує абонентам за розуміння", - кажуть у пресслужбі "Київстару".

Раніше "Апостроф" писав про те, щоАльфа-Банк Україна запустив 10% кешбеку на мобільні послуги "Київстар" у Sense SuperApp.