RU  UA  EN

Пʼятниця, 3 травня
  • НБУ:USD 39.30
  • НБУ:EUR 41.95
НБУ:USD  39.30
Суспільство

Допомогти Збройним Силам України! Посилання для переказів

Новини

2 травня

Всі новини

Артисти отримали шанс: відомий радіоведучий висловився про ситуацію із заборонами росіян в Україні

Введення мовних квот на радіо і телебаченні в Україні дає шанс українським продюсерам і артистам створювати власний якісний продукт.

Про це в інтерв'ю "Апострофу" заявив колишній український дипломат і військовий перекладач, теле-і радіоведучий, автор гумористичних програм Дмитро Чекалкін.

"З одного боку, ця політика (заборон, - ред.) виправдана, оскільки таким чином ми створюємо потребу на ринку. Там, де є попит, виникає і пропозиція. Сьогодні потрібно заповнювати ефір якимось власним якісним продуктом. Тому в українських артистів, продюсерів, сподіваюся, буде більше коштів, можливостей", - зазначив він.

Разом з тим, експерт підкреслив, що роль телебачення на сьогоднішній день знижується. Так, за підсумками дослідження Інституту майбутнього на тему перспектив розвитку українського ринку мас-медіа, соцмережі, інтернет перебирають на себе все більше і більше уваги аудиторії.

"А якщо говорити саме про лідерів думок, то зрозуміло, що сьогодні їм місце не на телебаченні, не на радіо, не в газетах, а в інтернеті, в соціальних мережах, де вони формують порядок денний", - підкреслив Чекалкін.

За його словами, для ефективної боротьби з пропагандою потрібно самим продукувати цікаві проекти, цікаві смисли, оскільки на одному запереченні далеко не виїдеш.

"Потрібно знаходити те, що гідно представляє ту чи іншу національну культуру, підтримувати вітчизняних не тільки співаків, а й композиторів, поетів", - вважає радіоведучий.

Чекалкін додав, що необхідно створювати гідні приклади, те, що може бути елементом вірусного поширення.

"Сьогодні молодь же не купується на якусь кількість показів на якомусь телеканалі. Якщо їм це сподобалося, вони це собі скачали, перепостили, лайкнули. Кажуть, що потрібно популяризувати українську культуру. Потрібно зробити її, в першу чергу, модною, щоб вона була затребувана, щоб включилося вірусне поширення. Тоді ми дійсно будемо мати нове покоління, яке буде із задоволенням розмовляти українською мовою, слухати українські пісні. Повинен бути якісний продукт, який на себе перетягне аудиторію", - уточнив він.

Разом з тим, радіоведучий зазначив, що згоден з теорією - щоб перемогти пропаганду ворога, потрібно зробити цього ворога смішним.

"Сміх - прекрасний антидепресант. Це така ж захисна реакція, як і сльози, тільки від нього менше вогкості, він корисніший... Насправді, те, що стає смішним, вже не може бути небезпечним, страшним. Адже головне, чого варто боятися, - це страх. Потрібно позбавлятися не тільки від своїх недоліків, але і від власних фобій. І прекрасно виходить справлятися з цим за допомогою сміху", - додав Чекалкін.

За його словами, ця зброя в нинішній ситуації, в боротьбі з агресором, вже використовується, але не на повну силу.

Більше читайте в матеріалі "Апострофа": "Путін і ще двоє - самі смішні в світі, а в Україні на першому місці Савченко - Дмитро Чекалкін".

Версія для друку
Знайшли помилку - видiлiть та натиснiть Ctrl+Enter
Розділ: СуспільствоПодії Тема: Происшествия
Теги: