RU  UA  EN

Понеділок, 25 листопада
  • НБУ:USD 41.10
  • НБУ:EUR 43.00
НБУ:USD  41.10
Суспільство

Новини

25 листопада

Всі новини

Авто з Європи - як виявити авто, що побувало в воді

В Україні дуже популярний вторинний автомобільний ринок. Але часто буває так, що недобросовісні люди всіляко приховують істотні недоліки своїх автомобілів, продаючи їх набагато дорожче, ніж вони мали б коштувати. І мова тут йде навіть не про класику на кшталт "Не бита, не фарбована". Набагато гірше і небезпечніше, коли вам продають підтоплений автомобіль. Зараз, після недавніх аномальних стихійних лих в Європі, тема появи підтоплених автомобілів на вторинному ринку особливо актуальна.

Портал "Апостроф" зібрав для вас інформацію про те, чим небезпечні підтоплені автомобілі і як уберегти себе від подібних покупок.

Ціна автомобіля, який побував у воді, може бути до 70% нижче, ніж у його аналога без такої істотної вади. Недобросовісні продавці, які не вказують цей факт, дуже непогано наживаються на таких угодах.

Це пов'язано з величезною небезпекою підтоплених авто. Не кажучи вже про те, що вони приносять масу незручностей своїм власникам.

Чим небезпечні підтоплені авто

У підтоплених автомобілів, в першу чергу, страждає проводка. Внаслідок окислення можуть постійно виходити з ладу багато важливих системи. Наприклад - датчики, які відповідають за нормальне функціонування подушки безпеки. Також окислювальні процеси можуть призвести до короткого замикання та пожежі. Якщо щось подібне трапиться під час руху, то наслідки можуть бути фатальними.

Виявити такі вади неозброєним поглядом практично неможливо. Потрібно викликати фахівця з обладнанням. При цьому заміна відразу всієї проводки не має сенсу, так як це буде занадто дорого.

І це не кажучи вже про неминучу корозію мало не всіх конструкційних елементів кузова. Їх потрібно буде постійно змінювати, що теж буде дуже не дешево.

Як не стати жертвою такої покупки

В Інтернеті є безліч порад про те, як розпізнати підтоплений автомобіль. Зокрема, багато хто радить звернути увагу на фари, на внутрішній поверхні яких можуть залишатися водяні випаровування. До того ж, якщо машина не була в ДТП, але на ній замінювали фари, то це теж повинно вас насторожити.

Ще одним індикатором може бути запах мулу і вогкості в салоні і сліди іржі на окремих металевих елементах салону.

Також одним з хороших способів перевірити автомобіль є включення обігріву приблизно на 10 хвилин при закритих дверях і вікнах. Якщо автомобіль контактував з великою кількістю води, то всередині вікна почнуть "пітніти".

Однак продавці таких авто все ж можуть дуже ретельно приховати факт підтоплення.

Звертайте увагу на наступне:

- автомобіль не був в ДТП, але в ньому замінені фари. Навіть після просушування на внутрішній стороні фар підтопленого автомобіля збирається конденсат;

- в салоні є будь-який сторонній запах, в тому числі і запах ароматизаторів, миючих засобів або духів. Дуже часто запах мулу і цвілі намагаються приховати щедрою порцією духів;

- на внутрішніх металевих елементах, які завод-виробник не захищає від корозії, з'являється іржа або сліди чистки іржі. Навіть якщо відчистити іржу, з часом вона може проявлятися знову;

- окислені або зачищені електроконтакти, перепакована електропроводка. Сучасні авто нашпиговані електронікою. Тому контакти є найбільш вразливим місцем в підтопленому авто. При окисленні є ризик виходу з ладу окремих елементів автомобіля або - гірше - замикання електропроводки;

- сліди відкручування дверей, сидінь без явної причини. Щоб краще висушити і очистити сидіння або замінити обшивку, часто доводиться зняти його з машини. Те ж саме стосується і дверей;

- є проблеми з електронікою (не працюють склопідйомники, фари і т.д.);

- занадто тверде покриття шкіряного салону. Шкіряний салон після тривалого контакту з водою і сушки стає твердим і неприємним на дотик;

Раніше ми також повідомляли про те, що в Україні масово конфіскують евробляхі: чи законно це і як уникнути.