Постійне підвищення вартості проїзду в маршрутках Києва можна було б зупинити, якби місцева влада змінила підхід співпраці з перевізником і сприяла впровадженню електронного квитка.
Про це говориться в статті "Апострофа".
"Якщо місто почне укладати з перевізником договори за транспортну роботу, як це відбувається в цивілізованому світі, то перевізник буде знати, що незалежно від того, за якими маршрутами він буде їздити: з більшим чи малим пасажиропотоком, він отримає гроші за транспортну роботу", - йдеться в статті.
Таким чином, у перевізника зникне фактор фінансового ризику. Втім, введення електронного квитка буде означати для перевізника роботу "по-білому". А це, як зазначає експерт громадської кампанії "Євро-Патруль" В'ячеслав Коновалов, не так цікаво для перевізників.
"Є певна корупційна змова. Наприклад, електронний квиток ніхто впровадити не може до цих пір, талончиків не видають, при цьому водії чесно зізнаються, що за добу з маршрутки на "дах" в "Укртрансбезопасность" і МВС вони віддають від 800 до 1 тисячі гривень, і тоді їх ніхто не чіпатиме", - розповів Коновалов.
Екс-заступник міністра інфраструктури Володимир Шульмейстер також зазначив "Апострофу", що незважаючи на постійне підвищення цін на проїзд, це ніяк не впливає на наповнення місцевих бюджетів.
"Велика частина перевізників, яка планує підвищувати ціни, це "нелегали". На жаль, з цих перевезень держава не отримує нормальних податків", - заявив він, зазначивши, що в тіні "залишається багатомільярдний оборот коштів".
Подробиці читайте в матеріалі "Апострофа": Подорожчання проїзду в маршрутках: хто підіграє перевізникам.