Літальний апарат австрійської компанії CycloTech eVTOL з вертикальним зльотом і посадкою пройшов перші льотні випробування.
Про це пише New Atlas.
Система Cyclogiro використовує гвинти як у пароплавів замість роторів, що дозволяє дуже швидко направляти тягу на 360 градусів на кожному стовбурі, не вимагаючи прискорення або уповільнення обертання.
Також це забезпечує можливість використання різних паливних систем, включаючи викопне паливо, яке не може забезпечувати миттєвий крутний момент, як можуть електродвигуни.
Літак "навчили" направляти тягу прямо вниз, вперед, назад або десь посередині та здійснювати польоти вертикально або навіть догори дном. Надалі розробники планують створити на основі цього прототипу п'ятимісне аеротаксі.
Раніше ми писали, що компанія Airbus представила останню модель електроплатформи CityAirbus, що має нульовий рівень викидів і створена для польотів в чутливих до шуму міських районах.