Відомий футбольний агент Дмитро Селюк розкритикував новий логотип Російської футбольної Прем'єр-ліги.
З критикою Селюк виступив в своєму Telegram, повідомляє "Советский спорт".
"Процитую Жванецького: "Думки прийшли в голову, але ніяк не можуть знайти мізки". Мабуть, агентство, що створювало цей логотип, дуже далеко від футболу. Що вони хотіли висловити, зобразивши ведмедя? Незграбність російської збірної або клишоногість працівників РФПЛ? А може, їх зимову сплячку? У той час, коли треба працювати, вони весь час в барлозі. Або на Мальдівах, але теж сплять.
Зайнятися більше нічим - тільки придумувати логотип. Взяли б тоді колобка! Відобразили б, що футболісти і працівники РФПЛ, крім книжки "Колобок", навряд чи щось у своєму житті читали. Якщо серйозно, то все це несусвітня дурість. Наприклад, на логотипі Бундесліги футболіст б'є м'яч - солідно і правильно. А яке відношення до футболу має ведмідь?!", - написав Селюк.
"Краще б РФПЛ і ФНЛ більш барвисто і наочно провели матчі на нових стадіонах, залучили ЗМІ. Тому на стадіони ніхто і не ходить, що ніякої роботи в цьому напрямку не ведеться. У той час, коли треба працювати і залучати спонсорів, а також людей на стадіони, вони думають про логотипи", - додав агент.
Раніше "Апостроф" повідомляв про те, що в мережі підняли на сміх фото туалету до ЧС-2018.