Віце-президент ДП "Антонов" Юлій Кисельов розкрив деталі взаємин між Україною і Росією щодо обслуговування літаків Ан-124–100 "Руслан".
Про це він написав на своїй сторінці в Facebook.
"Конфлікту між Росією і Україною про продовження льотної придатності літаків "Руслан" немає. Є позиція Росії, яка намагається звинуватити Антонов в нездатності виконувати свої зобов'язання, як розробника в частині підтримання льотної придатності, переслідуючи кінцеву мету домогтися на міжнародному рівні визнання неспроможності Антонова, як розробника в цілому. Зазначу що претензії з цього приводу звучать виключно з боку Росії, хоча літаки Антонова експлуатуються по всьому світу і жодна країна, крім Росії таких претензій не має", - зазначив Кисельов.
Однак він вказав на проблеми для Росії при експлуатації військових літаків Ан-124.
"Військові літаки "Руслан", які внесені до реєстру цивільних повітряних суден Російської федерації. Тут у Росії проблема. Вважалося, що військові літаки і ресурси можна було б продовжити як військовим, як у першому випадку. Але не можна. Вони несуть на собі знак цивільного судна, щоб виконувати на них польоти треба застосувати цивільні норми і звертатися до Антонова. А Антонов не займається військовими літаками. Тому такі літаки в Росії, зараз стоять під парканом, без придатності до польотів. Ось тут і є конфлікт. Але конфлікт внутрішній. Перекладайте з реєстру до реєстру і літайте. Але без міжнародних польотів. Та хіба ж можна, ми Росія", - пише віце-президент ДП "Антонов".
Також Кисельов розповів і про ситуацію з компанією "Волга-Дніпро".
"Тут слід зазначити, що "Волга-Дніпро" вже протягом десяти років намагається отримати право продовжувати ресурси літаків "Руслан", створивши для цього дочірні компанії AMTES і "Volga-Dnepr Technic" gmbh". Яка мета? Відповідно кошти. І можливість взяти на себе продовження ресурсів другої категорії літаків "Руслан".
Більш того, "Волга-Дніпро" близька до мети. Оскільки Росавіація вже направила в Лейпциг комісію, яка має встановити компетенцію "Volga-Dnepr Technic" gmbh", про здібності підтримання льотної придатності літаків "Руслан". У позитивних висновках цієї комісії можна не сумніватися. От тільки до якого сертифіката видати Додатковий сертифікат типу – проблема. Тому що літаки "Руслан" сертифікував МАК, а до виданого ним сертифіката Росавіація видати додатковий не в змозі. Ніхто не визнає", - підкреслив Юлій Кисельов.
"Ось і з'ясувалося, що дуже вміло описаний "Коммерсантом" фейк, до реалій життя ніякого відношення не має. І Верховна Рада ні до чого, і Іл-76 тут ні до чого. Вкинута "Коммерсантом" інформація в першу чергу спрямована на покриття маревом реальних дій російської влади, щодо Антонова зокрема й України як авіабудівної держави в цілому", - констатує віце-президент ДП "Антонов".
Докладніше про ситуацію з літаком Ан-124-100 "Руслан": "В "Антонові" пояснили, чому вони співпрацюють з Росією: ексклюзивний документ".