На тлі фінансової кризи ДП "Украерорух", викликаної, в тому числі, і невмілим керівництвом, на підприємстві очікуються кадрові зміни. Їх, крім колективу, від міністра інфраструктури Владислава Криклія вимагає і транспортний комітет Верховної Ради.
Хто може очолити стратегічне ДП – розбирався "Апостроф".
Під керівництвом чинного в.о. директора підприємства "Украерорух", Андрія Ярмака, ДП зазнало мільярдних збитків. Цей факт констатувала організація StateWatch.
Як пише видання "Коментарі", "за документами, наданими транспортним комітетом ВР, Ярмак був призначений на посаду – незаконно".
"Його кандидатуру лобіював міністр інфраструктури Владислав Криклій, який в подальшому в листуванні з парламентаріями намагався приховати факт невідповідності Ярмака передбаченим кваліфікаційним вимогам", - зазначає видання.
Звільнення Ярмака з посади - питання декількох тижнів, кажуть журналістам депутати профільного комітету парламенту. І наголошують, що останньою "краплею" стало його рішення ліквідувати всіх диспетчерів в Чернівцях, що може заблокувати роботу місцевого аеропорту.
Точного імені наступника Ярмака в Раді не називають. Там наполягають на необхідності провести прозорий конкурс і вибрати серед претендентів досвідченого професіонала. Точно таку ж вимогу озвучують і представники профспілки ДП. Серед потенційних кандидатур там називають три прізвища:
1) Юрій Чередниченко. У 1989-1993 він обіймав посаду керівника польотів служби руху. З 1994 очолював регіональний структурний підрозділ "Київцентраеро". А з 2002 по 2014 був керівником ДП "Украерорух".
2) Олександр Доценко. Чинний керівник київського структурного підрозділу "Київцентраеро", який кілька місяців в 2019 очолював ДП в статусі виконуючого обов'язки.
3) Руслан Гуцан. Екс-перший заступник керівника ДП "Украерорух", який згодом був одним з претендентів на посаду першого заступника голови Державіаслужби України.
"Кандидатів може бути і більше", - допускає співрозмовник з числа адміністрації ДП, - головне, щоб ця людина знала з досвіду, що таке "Украерорух", мала повагу в колективі і була тямущим кризовим менеджером".
Як пишуть "Коментарі", "собівартість продукції "Украероруху" знизилася на 43%, дохід впав на 67%, кількість співробітників, включаючи висококваліфікований операційний персонал, скоротилося майже на 180 осіб, а оплату тим, що залишилися, урізали вдвічі, не постраждала тільки зарплата в.о. директора ДП Андрія Ярмака, яка згідно з даними декларації, досягає 210 тис грн на місяць".