Відповідати за несправність приміських поїздів, в тому числі експреса Київ-Бориспіль, повинні люди на керівних посадах.
Про це повідомляє співзасновник громадського руху "Громадський контроль залізниці" Віктор Гарвона на своїй сторінці в Facebook.
За його словами, технічний стан поїздів PESA набагато гірший, ніж це зазначено в паперах. Також в Україні більшість поїздів мають такий стан.
Гарвона підкреслив, що замість необхідного ремонту, який потрібен через їхній стан, його зробили в обсязі номінальної зношеності і пофарбували. Так було і перед запуском експреса Київ-Бориспіль. Але до цього ж, він додав, що якби всі робили по документам і припиняли експлуатацію поламаних поїздів, то вся техніка стояла б за парканом в очікуванні фінансування, а люди ходили пішки.
"Врешті-решт зовнішні фактори, що штовхають "Укрзалізницю" до такого підходу (коли ні тариф підвищити не дають, ні можливостей стягнути недоплачені компенсації не пропонують і скоротити обсяги перевезень дають лише потроху, і пільги не урізають) - це креатура зовнішніх щодо УЗ сил - тобто вина на Кабміні в першу чергу", - заявив Гарвона.
Він також підкреслив, що відповідати повинні Степан Кубів, якому формально підпорядковується УЗ і міністр інфраструктури Володимир Омелян.
Як повідомляв "Апостроф", швидкісний потяг Київ-Бориспіль знову зіткнувся з проблемою - на цей раз не запустився двигун. Але в УЗ заявляють, що поїзди курсують за графіком. За добу, 4 грудня, зафіксований один випадок відхилення від графіка експреса.