У середу, 20 грудня вранці користувачі мобільного оператора "Київстар" знову зітнулися зі збоями у роботі зв'язку. Зокрема, подекуди відсутня мобільна мережа, неможливо скористатися послугами додатку "Мій Київстар", перевірити рахунок.
Про це стало відомо з дописів користувачів на сторінці "Київстар".
Читайте також: Чи треба міняти паролі після збою в Київстарі: озвучено остаточну відповідь
У "Київстар" відреагували на скарги користувачів, повідомивши, що збої відбуваються у низці міст на заході і півдні України. В компанії запевнили, що спеціалісти працюють над відновленням сервісів.
Напередодні на офіційній сторінці компанії в Facebook опублікували допис, в якому повідомили про відновлення роботи додатка "Мій Київстар", застерігши, що подекуди додаток може працювати нестабільно, особливо у роумінгу.
Раніше ми писали про те, що В Україні масово шириться шахрайська схема "компенсацій від Київстару".
Вас також може зацікавити:
"Київстар" відновлює роботу: абонентам дали важливі поради і пообіцяли компенсацію
У Лубянки є всі можливості: хто стоїть за атакою на "Київстар" і що Україні чекати далі