RU  UA  EN

Пʼятниця, 15 листопада
  • НБУ:USD 41.00
  • НБУ:EUR 43.40
НБУ:USD  41.00
Суспільство

Новини

14 листопада

Всі новини

​У Росії вказали на проблеми і дали важливу пораду по Керченському мосту

Керченський міст довго не простоїть через геологічні особливості грунту, тому його потрібно розібрати - це обійдеться дешевше, ніж утримувати його в робочому стані.

Про це розповів інтерв'ю "Апострофу" кандидат геолого-мінералогічних наук, незалежний експерт Юрій Медовар.

За словами експерта, міст побудували в невдалому місці, де важка і погана геологія.

"Насправді, настільки невдалий вибір місця, настільки важка і погана геологія, що сам по собі міст повинен впасти, він не повинен простояти, його там не можна було будувати. Але основний-то міст - залізничний, там будуть колосальні навантаження за рахунок составів. Не буде ж один потяг кататися з одним вагоном. А навантажений вагон важить близько ста тонн. А состав у нас ходять по 60 вагонів, плюс пара локомотивів. Виходить, 6 тисяч тонн проїде туди і назад, тоді і подивимося, які будуть навантаження, і як будуть триматися палі в напівтвердих, водонасичених, сучасних глинах. Ось це серйозне питання", - вважає геолог.

За словами, Медовара, це тільки вершина айсберга проблеми з кримським мостом, основну інформацію ретельно приховують.

"Тобто вони щось знають, чого не знаємо ми. Адже вони ведуть моніторинг, там же система датчиків стоїть, і вони дивляться, які йдуть просадки. Ми цією інформацією не володіємо", - уточнив експерт.

Він також пояснив, що навіть якщо зміцнити міст з усіх боків - невідомо, як він поведе себе і як на довго цього вистачить. Тому єдиним вірним рішенням, вважає геолог - просто розібрати шляхопровід.

"Зваяти, звичайно, можна все, але з урахуванням геологічної будови протоки в цьому місці, міст там робити не можна було. Я і Норкіну (Андрій Норкін - російський пропагандист, - "Апостроф") говорив на п'ятиріччі "прихвату" Криму, що міст не простоїть. Він мене запитав: "а що, треба віддати Крим Україні, а міст розібрати?" Я відповів, що, чим швидше, тим краще, і це дешевше обійдеться, ніж його утримувати в робочому стані. До речі, ніхто ж не говорить про експлуатаційні витрати. А скільки це коштує? Ніхто не говорить, а це колосальні витрати!", - підсумував Мед Овар.

Детально читайте в матеріалі "Апострофа": Кримський міст як ракета з гною, яка ніколи не полетить - російський вчений.