У період літньої спеки, навіть при +30 градусах, можуть виникнути проблеми в роботі автомобілів. Експерти розповіли, як їх мінімізувати.

Про це пише "Авто24".

Перегрів салону

Продовження після реклами
РЕКЛАМА

Через велику кількість скла в салоні може виникати парниковий ефект, а повітря всередині може розжаритися до +60 градусів. Це призводить до швидкого зношування пластикових деталей обздоблення, а деякі можуть навіть частково деформуватися. Щоб уникнути цих неприємностей, краще не залишати машину на сонці. Якщо ж цього не уникнути, експерти радять прикривати скло захисними екранами і не закривати вікна до кінця для циркуляції повітря.

Вміст багажника

Температура в багажному відсіку може досягати 50 - 60 градусів. Тому там в спеку не можна тримати "вибухонебезпечні" ємності - банки і пляшки з газованими напоями, запальнички, консерви тощо. Якщо ж в багажнику є щось подібне, на жарі краще відкривати його кришку обережно і повільно - через різке надходження прохолодного повітря тиск в закритому об'ємі падає і перегріта пляшка саме в цей момент може вибухнути.

Продовження після реклами
РЕКЛАМА

Система охолодження двигуна

У разі, якщо в авто вже старий і забруднене радіатор, в спеку двигун може почати перегріватися. Слабким місцем при високих температурах також є один з несправних електровентиляторів обдування радіаторів. Щоб цього не сталося, краще уникати експлуатації машини з такими умовно справними компонентами.

Перегрів бензонасоса

Неабияк зношений паливний насос в прохолодну погоду більш-менш успішно виконує своє завдання. Але в спеку, коли щільність бензину стає нижчою, і він ще частково випаровується, тиск у магістралі падає, двигун втрачає потужність і працює з перебоями. Це стосується як старих карбюраторних, так і сучасних інжекторних автомобілів.

Перегрів ГБО

Справний мультиклапан не допускає небезпечного підвищення тиску в газовому балоні, проте все ж краще не залишати машину з повним балоном на літньому сонці. Особливо, якщо ви не впевнені, що на газовій заправці вам накачали пропану не на всі 100% обсягу (балони LPG можна заповнювати пропаном максимум на 85%, за це відповідає спеціальний клапан). У спекотні дні літа краще, щоб балон залишився напівпорожнім.

Шини

Сучасні шини непогано переносять спеку і вплив ультрафіолету, але якщо в гумі є мікротріщини або погано залатані пробоїни, від високого тиску, спровокованого високими температурами, через них може виходити повітря. Тому тиск в старих колесах в спекотні дні треба контролювати частіше.

Як писав "Апостроф", раніше експерти назвали топ-5 популярних помилок при купівлі вживаного авто.