RU  UA  EN

Вівторок, 7 травня
  • НБУ:USD 39.20
  • НБУ:EUR 41.90
НБУ:USD  39.20
Суспільство

Допомогти Збройним Силам України! Посилання для переказів

Здоров’я як звичка: чому повчитися в міленіалів

Коли змінюються вони - змінюється світ

Коли змінюються вони - змінюється світ Фото: pixabay.com

Феномен міленіалів вивчають багато років, а їх підхід до життя може навчити багато чому. Люди цього покоління не знають, як жити без інтернету, з будь-яким питанням звертаються до Google, вміють обробляти тисячі інформаційних повідомлень на день та живуть у режимі мультизадачності. Покоління Y – це люди, які народилися після 1981 і до 2000 року, під час масового поширення інтернету. Точних часових рамок немає, але це покоління об'єднує не стільки вік, скільки цінності. За даними Бюро перепису населення США, у 2014 році міленіали стали найчисельнішим поколінням за всю історію країни. Їх більше, і якщо змінюються вони – змінюється світ. Що ж відрізняє міленіалів від представників інших поколінь, і чому вони здатні зробити революцію навіть у найбільш консервативних сферах, розбираємося нижче.

В основі цінностей міленіалів – баланс та власний комфорт, орієнтація на самореалізацію й отримання емоцій, а не на матеріальний достаток. Згідно з дослідженнями, для покоління Y важливо мати рівно стільки грошей, скільки потрібно для задоволення потреб. Вони охочіше витрачають гроші на подорожі, ніж на дорогі машини, і замість покупки квартири віддають перевагу оренді. Тому їх часто називають «вбивцями» ринку нерухомості, класичного рітейлу, фінансового сектора (41% американських міленіалів не має рахунків у банках).

Таку поведінку можна пояснити прагненням якомога менше «наслідити» на планеті. Тому міленіали відстоюють натуральне – відмовляються від пластику, хутра та скорочують споживання м'яса. Такий спосіб життя вже вплинув на багато індустрій, і бізнесу нічого не залишилося, як підтримати ці ініціативи. Наприклад, у 2018 році компаніяChanel відмовилася від використання натурального хутра та шкіри екзотичних тварин. А гігант мас-маркету H&M запустив безстрокову кампанію по збору речей для переробки та вторинного використання.

Знаходження міленіалів у постійному інформаційному потоці накладає відбиток на спосіб життя. Завдяки відкритому доступу до глобальних даних вони все частіше роблять усвідомлений та зважений вибір: не фаст-фуд, а здорова їжа, не пластик, а папір, не шкідливі звички, а помірне споживання. Робиться це не заради гонитви за трендами, а для поліпшення здоров'я. Міленіали зростали за часів, коли ожиріння досягло рекордного рівня, тому докладають зусиль для боротьби з ним. Це підтверджується не тільки фізичними навантаженнями, а і змінами в раціоні харчування. 40% міленіалів переходять на рослинну дієту, понад 70% тренуються мінімум раз на тиждень, а бурхливі вечірки переросли у спокійні посиденьки.

Якщо говорити про алкоголь, покоління Y не стало «повністю тверезими», але його представники відходять від раніше прийнятого тренду «пити, коли випадає можливість», і вважають за краще помірне споживання. Найчастіше замість міцного алкоголю вони зупиняються на келиху вина або пива, замість божевільної вечірки їм до душі тихі посиденьки в ресторані або коворкінг-хабі. Похмілля не в тренді, і це є кроком назустріч зменшенню шкоди від наслідків споживання алкоголю.

У розвинених країнах все рідше можна зустріти курця покоління Y – куріння як тренд стрімко втрачає свої позиції. А для тих, хто не може або не хоче відмовитися від звички, існує ряд альтернативних продуктів. Вони значно знижують вплив токсичних компонентів диму у порівнянні з продовженням куріння.

Щодо залежності розвивається здоровий тренд – люди все менше зацікавлені здобути нездорову звичку, вони просто не починають. А ті, хто вже залежний, борються та відмовляються від неї або ж змінюються, зменшуючи шкоду для здоров'я.

Представники покоління намагаються «діджиталізувати» своє життя: вони не можуть без гаджетів і цифрового простору. Останні моделі телефонів, фітнес-трекери, бездротові навушники, смарт-годинник є частиною повсякденного життя. І фактично покоління Y – двигун прогресу в усіх індустріях, навіть найбільш консервативних.

Міленіали вчать головному: відкривати для себе нове. Вони не вбивають індустрії, а реформують їх: замість готівки – PayPass, замість нервового підрахунку калорій – додаток, замість дзвінків – аудіо- і відеоповідомлення, замість сигарети – бездимна альтернатива, замість гедонізму – помірне споживання. І так до повного оновлення світу, задаючи тон наступним поколінням.

Версія для друку
Знайшли помилку - видiлiть та натиснiть Ctrl+Enter
Розділ: Суспільство

Читайте також

Борги у спадок: депутати зобов'яжуть українців платити за своїх батьків

Відмовитись від спадщини, якщо твої батьки винні – тепер не вийде

Ті з росіян, які вижили - навчилися воювати, - командир Грузинського легіону

Чому грузинські добровольці воюють за Україну — інтерв'ю із командиром Грузинського легіону

У Путіна провал з 9 травня, росіяни шукають нову сакральну дату - нацгвардієць Андрій Отченаш

Нацгвардієць Андрій Отченаш розповів, що відбувається біля Часового Яру та які втрати росіян