Прищеплювати дітям інтерес до природничих та інженерних наук варто зі школи, а саме з п’ятого класу. Про це в коментарі “Апострофу” розповів міністр освіти та науки України Оксен Лісовий.

“Причина низького вступу на інженерні і природничі спеціальності, власне, в школі і завдання саме школи закохати в ці галузі знань. Тому шкільне середовище як фізичне, так і змістовне, так і світоглядна база вчителя, повинні бути переосмислені. І з п'ятого класу починаючи уже ми повинні працювати послідовно в напрямку формування оцієї любові і розуміння цих галузей: природничі і інженерні спеціальності”, – зауважив він.

При цьому міністр зазначив, що збільшення кількості бюджетних місць не спрацьовує.

Продовження після реклами
РЕКЛАМА

“Скільки б ми не розширювали двері входу в університети, не будуть ці можливості наповнені, і це держзамовлення, яке ми розширюємо, не буде наповнене, якщо в школі ми не змінимо підхід до викладання і не змінимо саме середовище школи”, – підкреслив він.

Як відомо, попит на інженерні спеціальності, критично необхідні для відновлення, в Україні знижується. Вони користуються набагато меншою популярністю, ніж менеджмент, психологія, філологія, право, маркетинг.

Як зазначає голова Комітету Верховної Ради з питань освіти, науки та інновацій Сергій Бабак, цогоріч було подано понад 1 мільйон 138 тисяч заяв на вступ до закладів вищої освіти, з них близько 800 тисяч – на бакалаврат. При цьому заяв на біологію було близько 2 тисяч, на хімію – майже 900, фізику – 600, математику – трохи більше тисячі.

Продовження після реклами
РЕКЛАМА

Раніше в інтерв’ю “Апострофу” ексзаступник міністра освіти і науки, а нині радник міністра Михайло Винницький, розповів, що держава стимулює абітурієнтів вступати на інженерні спеціальності не тільки через бюджетні місця, а й грантами.